گرماتاب

Wiki Article

مجموعه نیکان پارسه با ارائه خدمات پس از فروش ویژه توانسته است نظر مشتریان را جلب کرده و به نامی معتبر در زمینه عرضه انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تبدیل شود.

نکته مهمی که در خرید هیتر تابشی باید مدنظر داشته باشید، مقایسه قیمت و کیفیت محصولات مختلف است. یعنی باید به قیمت نسبت به کیفیت و ویژگی‌های محصول توجه کنید و با محصولات دیگر مشابه مقایسه کنید.

این بخاری‌ها گرمای جهت‌دار تولید می‌کنند که می‌تواند بلافاصله و بدون انتظار احساس شود. استفاده از هیتر تابشی لوله ای حتی در هوای بادی، گرما از بین نمی‌رود.

احتراق درون لوله اتفاق می‌افتد و مستقیما در تماس هوای محیط نیست. این هیتر امواجی با فرکانس پایین‌تر و طول موج بلندتر تولید می‌کنند.

گرماتاب برقی یکی از بهترین گزینه‌ها جهت تامین گرمایش فضاهای باز و محیط های مسکونی و ویلاها میباشند که در آنها امکان تامین گاز وجود ندارد. بخاری تابشی برقی در ظرفیت‌‍‌های مختلف قابل تولید میباشد و این محصول در ایران با نام گرماتاب برقی نیز شناخته می شود.

این خدمات از قابل توجه‌ترین خدمات پس از فوش برای یک محصول صنعتی است.

تجربه نصب و راه اندازی هزاران دستگاه هیتر تابشی با برند ثبت شده گرماتاب تضمین ادعای کیفیت محصولات تولیدی ما می باشد.

گرماتاب استفاده از گرماتاب سالن ورزشی اهمیت بسیار زیادی برای عملکرد بهتر بازیکنان دارد.

ایمنی کار با مواد شیمیایی اگر در هنگام نصب سیستم گرماتاب نیاز به استفاده و تماس با انواع مواد شیمیایی است، باید از تجهیزات مناسب جهت آسیب رسیدن به خود و محیط استفاده کرد.

همچنین هیترها‌ی تابشی لوله‌ای، دارای لوله‌های بلند و کوتاه با توجه به متراژ فضای کاربری و نیاز شما هستند که می‌توانند دما را در محدوده‌ی گسترده‌ای بطور یکنواخت پخش کنند و علاوه برآن به دلیل پایین‌تر بودن سطح دما، تجربه‌ی دلپذیرتری را به مکانی که در آن قرار دارید خواهد داد.

هیتر تابشی سقفی با تولید حرارت به صورت تابشی کار می‌کند و به دلیل سرعت گرمایش، کارایی بالا و عمر طولانی، برای گرم کردن گرماتاب انواع فضاها نظیر صنعتی، گلخانه‌ای و تجاری مناسب است.

این کنترل دما به بهبود فرآیندهای رشدی گیاهان کمک می‌کند و در مواجهه با شرایط جوی نامساعد، به حفظ سلامت گیاهان کمک می‌کند.

” گرماتاب” برند ثبت شده شرکت ایران مشعل و متعلق به آن است.

این نوع گرمایش محیطی مطبوع، راحت و سریع می‌باشد و بلافاصله پس از روشن شدن موجب گرمای کارکنان و دستگاه‌های موجود در فضا می‌شود. به‌جای گردش هوای گرم مانند بخاری‌های معمولی، هیتر‌های تابشی لوله‌ای به شما امکان می‌دهند مناطق خاصی را دقیقاً گرم کنید، آن‌ها برای مشاغلی که فقط به گرمایش مناطق خاصی نیاز دارند عالی هستند.

Report this wiki page