فلزیاب

Wiki Article

فکر می کنید چند بار از فلزیاب جدید خود استفاده خواهید کرد؟

تعادل زمین خودکار فلزیاب های ماینلب به طور خودکار بهترین تنظیم تعادل زمین را تعیین می کند. این سریع، ساده و دقیق ترین روش می باشد.

به طور کلی یک دستگاه فلزیاب خارجی گران قیمت تر از نمونه مشابه ایرانی می باشد و دلیل آن نیز ممنوعیت واردات دستگاه های طلایاب ، موانع قانونی استفاده ، هزینه حمل و نقل و … اشاره کرد.

این دسته فلزیاب ها که اغلب کوچک و بسیار سبک می باشند. دیسک استاندارد آن ها حدود ۲۵ سانتیمتر می باشد و عمق کاوش فلز آنها معمولاً یک متر و کمتر از یک متر می باشد. می توانند یک شی‌ء فلزی یک در یک متر را در عمق حدودی یک متری زمین پیدا کند. فلزیاب های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده اند.

لیست دستگاه ها به ترتیب از قیمت فلزیاب گران به قیمت فلزیاب ارزان می باشد

سلام واقعا خسته نباشید توضیحات کاملی دادید بسیار آموزنده بودند.

استفاده از فلزیاب برای کشف گلوله سابقه ساخت فلزیاب ها به سوء قصدی باز می گردد که در جولای ۱۸۸۱ میلادی علیه جیمز گارفیلد رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفت. در آن زمان یکی از گلوله های اصابت کرده به وی در بدن وی جا ماند و پزشکان نمی توانستند آن را پیدا کنند. الکساندر گراهام بل مخترع تلفن با کمک یک دستگاه الکترومغنازیسی فلزیاب که برپایه اختراع هنریش ویلهلم داو پزشک آلمانی ساخته شده بود تلاش کرد محل گلوله را پیدا کند.

ضریب هوشی چندگانه: همه فلزات، همه خاک ها، در تمام مدت زمان

اکثر آشکارسازها همانطور که سازندگان وعده داده اند عمل می کنند. با این حال، مارک های مختلف آشکارسازها ویژگی ها و ویژگی های مختلفی خواهند داشت. برخی از آشکارسازها ممکن است به سرعت نوسان متفاوتی نیاز داشته باشند و برخی ممکن است وزن بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند.

نظارت بر ناپایداری رآکتور همجوشی هسته‌ای با هوش مصنوعی

فلزیاب حرفه ای دارای قدرت بیشتری نسبت به سایرین هستند. از ویژگی های این فلزیاب میتوان به وزن سنگین و حجم نسبتا متوسط آن اشاره کرد که دلیل آن مصرف زیاد برق این دستگاه است که در آن برای تامین برق از باتری های اسیدی شبیه موتور سیکلت استفاده میشود.و معمولا باتری های آن به کمر بسته میشود.

فلزیاب ها با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی از سیم پیچ جستجو به زمین کار می کنند. هر جسم فلزی (هدف) در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرد و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کند. سیم پیچ جستجوی فلزیاب میدان ارسال مجدد را دریافت می کند و پاسخ هدفرا فلزیاب کاربر هشدار می دهد.

فلزیاب ها با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی از کویل جستجو به زمین کار می کنند، هر جسم فلزی (هدف) در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرد و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کند.

اسکنر ژئوفیزیک: کاربرد اصلی اسکنر ژئوفیزیک شناسایی حفره ها، تونل ها و فضای خالی است و در مواردی می تواند فلزاتی که قدمت بالایی دارند را نمایش دهد.

Report this wiki page